דילוג לתוכן העמוד

מכתב אישי מעדו

יום שישי, 05 באפריל 2024 (לפני 25 ימים)

שלום לכולם, השבוע סיימנו את התחרויות בחיפה בהן השתתפו 420 קבוצות, 7,000 ילדים, מתנדבים, הורים ומורים ב 5 ימי תחרויות. קדמו לכך תחרויות ה-FTC וה-FRC שהיו מרשימות ומוצלחות ביותר. המלחמה נמשכת, המצב הביטחוני מאתגר וזו הוכחה ניצחת שהכל אפשרי בזכות תשוקה לעשיה, דבקות במשימה, גמישות וסבלנות, עבודת צוות ומנהיגות.

כשלושה שבועות מפרוץ המלחמה קבלנו החלטה לעשות הכל בכדי לקיים את העונה במלואה, היה צורך לבצע התאמות ושינויים קלים בתאריכים ובמיקומים ובעיקר ההחלטה הקשה ביותר שלקחתי על עצמי, לשמור על הילדים בזמן האירועים בתקופה ביטחונית מאוד מאתגרת, ולאפשר להם להנות מכל רגע בזמן התחרויות בביטחון מלא.

בעוד כעשרה ימים תצא משלחת עצומה 15 קבוצות, למעלה מ 400 משתתפים ומלווים לתחרויות ביוסטון, אני מאחל לכולם בהצלחה, ייצוג ישראל בכבוד בימים אלו חשוב מתמיד. תודה לכל המתנדבים הרבים, המנטורים המורים, צוות FIRST, חברי ההנהלה ונותני החסות שבלעדיכם העונה הזו לא היתה טובה כל כך, אבל בעיקר תודה לילדים שנותנים לנו תמיד את הכוח להמשיך גם ברגעים קשים ומאתגרים.

לעונה הזו קראתי "ממשיכים בזכותם" לזכר חמשת בוגרינו שנהרגו מאז פרוץ המלחמה, בתקופה הקרובה אפקוד בשמכם את קבריהם של ריטה, יוני, אוהד, יוסף ואיתי זיכרונם לברכה אניח מדליה מהתחרות, ואבטיח שלעולם לא נשכח.

אסיים בנימה אישית, בעוד מספר שבועות אסיים את תפקידי ואפרוש מהובלת האירגון לאחר ארבע שנים. אני אנצל את הזמן הקרוב להכנת שנת העבודה הבאה, ובעיקר להעברה מסודרת של התפקיד. בתקופה הזו גם אמצא את הזמן להיפרד מכם באופן אישי ובהצנע לכת.

תודה על הזכות להנהיג אתכם שלכם עדו