דילוג לתוכן העמוד

השפעה מוכחת

FIRST מעוררת השראה לבני נוער ברחבי העולם ועוזרת להם לממש את כוחם לבנות עתיד טוב יותר.

מטה FIRST בארה"ב, משקיע בהערכת אפקטיביות התכניות באופן רציף ולאורך שנים, מתוך מטרה לקדם ולפתח את הפעילות. לאורך שנים (מעל עשור), נערכים מחקרים פנימיים וחיצוניים על מנת להעריך את ההשפעה על בני הנוער המשתתפים, הן בתפיסות ובגישות של אלו לתחומי ההנדסה, הישגיהם במערכת החינוך, שאיפות הקריירה שלהם ומיומנויות המאה ה־21 שרכשו כשתוצאה מהשתתפותם ב-FIRST.

%

יתמחו בלימודי מדע או הנדסה

x

יתעניינו בהנדסה

x

יתעניינו במדעי המחשב

x

יתעניינו ברובוטיקה

רוכשים את כישורי המאה ה־21

%

הבינו יותר טוב כיצד STEM משמש לפתרון בעיות בעולם האמיתי

%

שיפרו מיומנויות עבודת צוות

%

שיפרו כישורי פתרון בעיות

%

שיפרו כישורי מנהיגות

מחוייבים יותר ללימודים

%

התעניינו בלמידת STEM

%

רוצים יותר להצליח בלימודים

%

אימצו את החשיבות של מקצועיות אדיבה ושיתוף פעולה

%

מוערבים בתחומי STEM כסטודנטים או אנשי מקצוע

בוגרי FIRST

%

מהבוגרים הגבירו מקצוע STEM בתיכון

%

מהבוגרים עובדים או לומדים במקצועות STEM

%

השתתפות ב-FIRST השפיעה על בחירת הקריירה של הבוגרים

%

מהבוגרים עדיין מעורבים ב-FIRST בתור מנטורים או מתנדבים

SOURCES:
1) FIRST Longitudinal Study, 2015
2) Brandeis University: Cross-Program Evaluation of FIRST Tech Challenge and FIRST Robotics Competition (2011)
3) Evaluation of the 2012-13 FIRST LEGO League Program (2013)
4) More than Robots: Evaluation of FIRST Robotics Competition Participant and Institutional Impacts (2005)
5) FIRST, 2015 Survey of FIRST Robotics Competition and FIRST Tech Challenge Alumni.
6) FIRST, Alumni Study, 2015
7) The Effect of the FIRST, Robotics Program on Its Graduates/ by Shahaf Rocker Yoel, Daphna Shwartz Asher, Maayan Schohet, Yehudit Judy Dori / Technion